Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
21-11-2024, Czwartek, 13:40


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Burmistrz Błonia realizując projekt: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Błonie” współfinansowany przez Unię Europejską poszukuje osoby na stanowisko administrator strony www Projektu
Treść ARCHIWALNA !

Burmistrz Błonia
realizując projekt: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Błonie” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet: VIII Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”


poszukuje osoby do realizacji ww. projektu na stanowisku: Administrator strony www Projektu.
Zatrudnienie w ramach umowy o dzieło.
Wymagania:

  • wykształcenie średnie;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, min. 3 lata;
  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office lub OpenOffice, środowisko Windows lub Linux, programy graficzne np. GIMP) potwierdzona certyfikatami np. ECDL Core, EITCA e-Government;
  • znajomość zasad realizowania projektów współfinansowanych przez Unię Europejską (mile widziane doświadczenie przy realizacji min. 2 projektów);
  • gotowość do pracy w godzinach popołudniowych oraz w soboty;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność;
  • doskonała organizacja pracy.

Zakres wykonywanych zadań wynikających z realizacji umowy:

  • utworzenie strony www Projektu;
  • umieszczanie informacji o realizacji i przebiegu projektu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Błoniu;
  • bieżąca aktualizacja strony www na podstawie materiałów przekazywanych przez Administratora Projektu i Kierownika Projektu;
  • dbałość o poprawność oznakowania graficznego zamieszczanych materiałów zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka;
  • udział w spotkaniach zespołu projektowego;
  • współpraca z Kierownikiem Projektu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: 

  • list motywacyjny wraz z potwierdzeniem spełnienia wymagań ogłoszenia,
  • szczegółowe CV.

Dokumenty winny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. nr 101, poz. 926).


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, Rynek 6; pokój nr 1 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: 05-870 Błonie, Rynek 6 Urząd Miejski w Błoniu lub na adres eInclusion@gmina.blonie.pl z dopiskiem: Administrator strony www Projektu w terminie do dnia 31.10.2012 r. do godz. 15.00.


Autor: Karolina Gąsińska
Data: 2012-10-23 15:54:14
Udostępnił: Karolina Gąsińska
Data: 2012-10-23 15:57:23
Modyfikował(a): Karolina Gąsińska
Data: 2012-10-24 11:08:49

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl