Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
23-11-2024, Sobota, 09:16


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor d/s sportu, turystyki i rekreacji w Urzędzie Miejskim w Błoniu
Treść ARCHIWALNA !

BURMISTRZ BŁONIA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

podinspektor d/s sportu, turystyki i rekreacji
  w Urzędzie Miejskim w Błoniu

 


1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe o specjalności : sport, turystyka i rekreacja,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) nieposzlakowania opinia,
f) biegła znajomość obsługi komputera ( MSOffice/ znajomość obsługi urządzeń biurowych).


2. Wymagania dodatkowe:

a) kreatywność,
b) zdolności organizacyjne,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) komunikatywność,
e) samodyscyplina.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie działalności sportowej i rekreacyjnej w Gminie,
- organizowanie transportu gminnego w zakresie oświaty, kultury i sportu.

4. Wymagane dokumenty:
a) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) CV z informacją o wykształceniu,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) dokument poświadczający wykształcenie,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
i) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, Rynek 6; pokój nr 1 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: 05-870 Błonie, Rynek 6 Urząd Miejski w Błoniu z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. oświaty, kultury i sportu”  w terminie do dnia 25.03.2011 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.bip.blonie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:  list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. nr 101, poz. 926).

 

Burmistrz Błonia

mgr Zenon Reszka

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyniku naboruPlik PDF 65.78 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2011-03-14 17:53:34
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2011-03-14 17:58:34

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl