INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Burmistrz Błonia działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) informuje, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na:
Wykonanie robót remontowo-budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek usługowy o funkcji przedszkola publicznego na działce nr ew. 3 obr. 0006 przy ul. Lesznowskiej 15a w Błoniu
w którym termin składania ofert upłynął w dniu 22.09.2021 r., zostało unieważnione.
Podstawa prawna:
- art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
Podstawa faktyczna:
- zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 578.720,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną w wysokości 1.781.040,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 1.202.320,00 zł brutto.
Treść dokumentu w załączeniu.
|