Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
21-11-2024, Czwartek, 22:10


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

WZP.271.2.2021 - Informacja o unieważnieniu postępowania (CZĘŚĆ 1: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI INFORMATYCZNYCH DLA 5 SZKÓŁ; CZĘŚĆ 2 :ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA PRACOWNI PRZYRODNICZYCH DLA 5 SZKÓŁ)

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot. postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.1 na:
CZĘŚĆ 1: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI  INFORMATYCZNYCH DLA  5 SZKÓŁ:
1.1. - Zakup wyposażenia do pracowni informatycznej w Szkole Podstawowej nr 1,
1.2. - Zakup wyposażenia do pracowni informatycznej w Szkole Podstawowej nr 2,
1.3. - Zakup wyposażenia do pracowni informatycznej w Szkole Podstawowej nr 3,
1.4. - Zakup wyposażenia do pracowni informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4,
1.5. - Zakup wyposażenia do pracowni informatycznej do  Szkoły Podstawowej w Bieniewicach.

CZĘŚĆ 2: ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA PRACOWNI PRZYRODNICZYCH DLA 5 SZKÓŁ:
2.1. - Zakup wyposażenia do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej nr 1,
2.2. - Zakup wyposażenia do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej nr 2,
2.3. - Zakup wyposażenia do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej nr 3,
2.4. - Zakup wyposażenia do Pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej nr 4,
2.5. - Zakup wyposażenia do Pracowni przyrodniczej w Szkoły Podstawowej w Bieniewicach.

Burmistrz Błonia zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r.- „Prawo zamówień publicznych, w którym termin składania ofert upływał w dniu 16.04.2021 r.  (nr spr. jak wyżej),
zostaje unieważnione.

Podstawa prawna:
- art. 255  pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.  (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.) - „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy  w sprawie zamówienia publicznego ”.

Podstawa faktyczna:
- W dniu 31.03.2021 r., Zamawiający ogłosił wyżej wymienione postępowanie w Biuletynie Zamówień Publicznych na Miniportalu i na stronie prowadzonego postępowania.  Otrzymał ID postępowania którym się posługiwał, w dniu 06.04.2021 r.  w konsekwencji pytań złożonych przez jednego z Wykonawców uzyskał informacje, iż na Miniportalu brak ww.postępowania, po sprawdzeniu okazało się, że wskutek błędu systemu teleinformatycznego to postępowanie istniało wyłącznie jako robocze, a nie opublikowane.W związku z powyższym Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie, ponieważ daty ogłoszenia na Miniportalu i na stronie prowadzonego postępowania są rozbieżne, a zgodnie z zapisami ustawy winny być jednakowe.

W załączeniu treść dokumentu


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o unieważnieniu postępowaniaPlik PDF 434.35 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2021-04-08 11:03:33
Udostępnił: Iwona Kopczyńska
Data: 2021-04-08 11:08:43

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl