Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
21-11-2024, Czwartek, 12:58


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Petycja mieszkańców gminy Błonie oraz dzierżawców i najemców miejsc na placu targowym w Błoniu w sprawie likwidacji części placu targu miejskiego w Błoniu

Numer petycji: WOA.152P.4.2020

Data rejestracji: 24.11.2020

Termin odpowiedzi:

Forma złożenia: złożono osobiście

Komórka prowadząca: Burmistrz Błonia

Przedmiot petycji: likwidacja części placu targu miejskiego, wniosek o przedstawienie dzierżawcom i najemcom alternatywnej lokalizacji stanowisk.

Przebieg postępowania: Petycję przekazano do rozpatrzenia:  Burmistrz Błonia

Odpowiedź: pismo z dn. 08.02.2021 r.

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Treść petycjiPlik PDF 195.24 Kb
2. OdpowiedźPlik PDF 270.01 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2020-11-24 10:18:51
Udostępnił: Karolina Gąsińska
Data: 2020-11-24 10:22:55
Modyfikował(a): Agnieszka Gałkowska
Data: 2021-02-12 13:30:40

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl