Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
29-07-2021, Czwartek, 02:37


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Zarządzenie nr 51/2020 Burmistrza Błonia z 19 sierpnia 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu wydawania i użytkowania "Błońskiej Karty Mieszkańca"

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zarządzenie Burmistrza Błonia nr 51/2020 z 19.08.2020 r.Plik PDF 257.99 Kb
2. Załacznik - Regulamin wydawania i użytkowania "Błońskiej Karty Mieszkańca"Plik PDF 1.55 MB
3. Załacznik nr 1 do regulaminu - WNIOSEK o wydanie "Błońskiej Karty Mieszkańca" (wersja dla Wnioskodawcy i dzieci)Plik PDF 1.16 MB
4. Załacznik nr 2 do regulaminu - WNIOSEK o wydanie "Błońskiej Karty Mieszkańca" - wersja dla Wnioskodawcy (osoba pełnoletnia)Plik PDF 1.03 MB
5. Załacznik nr 3 do regulaminu - wzór kartyPlik PDF 464.54 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2020-08-26 15:38:06
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2020-08-26 15:38:53

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl