Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
23-06-2021, Środa, 08:45


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

WZP.271.8.2019 - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (Wymiana instalacji wody użytkowej i instalacji wody p. poż. w budynku Przychodni Zdrowia w Błoniu przy ul. Piłsudskiego 2/4)


ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Wymiana instalacji wody użytkowej i instalacji wody p. poż. w budynku Przychodni Zdrowia  w Błoniu przy ul. Piłsudskiego 2/4


Burmistrz Błonia zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w którym termin składania ofert upłynął w dniu 18.06.2019 r.  w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, Rynek 6 (nr spr. jak wyżej), zostało unieważnione.

Podstawa prawna:
  - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r
(Dz. U. Z  2017 r. poz. 1579, z póżn. zm.) - „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu”.


Podstawa faktyczna:
    - W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowaniaPlik PDF 219.75 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2019-06-18 12:11:39
Udostępnił: Marzena Wasilewska
Data: 2019-06-18 12:15:04

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl