Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
21-11-2024, Czwartek, 22:51


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

WZP.271.25.2018 - Informacja o unieważnieniu postępowania (Budowa parkingu i zatoki autobusowej przy ulicy Nowakowskiego w m. Błonie)

WZP.271.25.2018 -  Informacja o unieważnieniu postępowania (Budowa parkingu i zatoki autobusowej przy ulicy Nowakowskiego w m. Błonie)



ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Budowa parkingu i zatoki autobusowej przy ulicy Nowakowskiego w m. Błonie.


Burmistrz Błonia zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w którym termin składania ofert upłynął w dniu 18.09.2018 r.                  w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, ul. Rynek 6 (nr spr. jak wyżej),zostało unieważnione.


Podstawa prawna:
- art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.           
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) - „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ”.

Podstawa faktyczna:
- W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o unieważnieniu postępowaniaPlik PDF 205.99 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2018-09-26 13:42:12
Udostępnił: Iwona Kopczyńska
Data: 2018-09-26 13:46:46

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl