Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
21-04-2021, Środa, 23:06


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

WZP.271.5.2018 - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (Remont elewacji Ochotniczej Straży Pożarnej, ul. Jana Pawła II 3 w Błoniu)

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

Remont elewacji Ochotniczej Straży Pożarnej, ul. Jana Pawła II 3, w Błoniu

 

Burmistrz Błonia działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zm.) zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w którym termin składania ofert upłynął w dniu 12.03.2018 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, ul. Rynek 6 (nr spr. jak wyżej), zostało unieważnione.

Uzasadnienie prawne:

- art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - „oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (...)”.

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia publicznego przeznaczył kwotę 100 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną tj. 366 909,00 zł brutto przewyższa środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć posiadanych środków w budżecie.

Ponadto Zamawiający informuje że:

z postępowania odrzucono ofertę firmy Jarosław Wojciechowski JW – INVESTMENT
z siedzibą w Wożuczynie.

 

Podstawą odrzucenia jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.

W ofercie złożonej przez w/w firmę brakowało pierwszej strony oferty, na której znajduje się cena ofertowa oraz warunki gwarancji niezbędne w postępowaniu i wymagane treścią SIWZ.


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o unieważnieniu postępowaniaPlik PDF 359.14 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2018-03-14 09:26:44
Udostępnił: Marzena Wasilewska
Data: 2018-03-14 09:29:40

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl