dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Remont elewacji Ochotniczej Straży Pożarnej, ul. Jana Pawła II 3, w Błoniu
Burmistrz Błonia działając na postawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) zawiadamia, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w którym termin składania ofert upłynął w dniu 09.01.2018 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, ul. Rynek 6 (nr spr. jak wyżej), zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne:
- art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - „oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (...) ”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia publicznego przeznaczył kwotę 100 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną tj. 298 890,00 zł brutto przewyższa środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć posiadanych środków w budżecie.
|