Wydział Spraw Obywatelskich
ul. Wolności 7
pokój nr.18, I piętro
tel. (15) 643-34-40 lub 642-00-21
Godziny przyjęć:
poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30
Aby uzyskać zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały bądź czasowy powyżej
2 miesięcy należy złożyć następujące dokumenty w Biurze Ewidencji Ludności:
- dowód osobisty osoby ubiegającej się o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały bądź czasowy powyżej 2 miesięcy
- wniosek o wydanie zaświadczenia
- w przypadku gdy osoba ubiega się o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy powyżej 2 miesięcy osób drugich powinna przedłożyć do wglądu:
- pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie upoważniające do wybrania zaświadczenia w imieniu osób drugich
Osoba ubiegająca się o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy osób drugich jest zobowiązana wskazać przepis na podstawie którego jest upoważniona do żądania wydania zaświadczenia o zameldowaniu innej osoby.
Jeżeli żądanie wydania zaświadczenia o zameldowaniu innej osoby nie wynika wprost
z przepisów prawa, należy wskazać wiarygodną potrzebę posiadania zaświadczenia lub załączyć dokument z którego wynika obowiązek złożenia zaświadczenia/ np. wezwanie sądowe, postanowienia lub decyzje innych organów/.
Czas załatwienia sprawy - niezwłocznie
Opłata skarbowa:
- wniosek 5 zł
- zaświadczenie 11 zł
|