Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
24-11-2024, Niedziela, 18:44


Jesteś tutaj :: Nabór pracowników :: Archiwum :: Nabór na stanowisko referenta ds. dowodów osobistych
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Pomniejsz tekst Normalny tekst Powiększ tekst
Nabór na stanowisko referenta ds. dowodów osobistych

Nabór na stanowisko referenta ds. dowodów osobistych

Urząd Miasta w Stalowej Woli
ul.Wolności 7
37-450 Stalowa Wola

ogłasza nabór na wolne stanowisko referenta ds. dowodów osobistych

1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na stanowisku:
a) wykształcenie wyższe ? preferowane wyższe administracyjne
b) nieposzlakowana opinia
c) nie karana za przestępstwa umyślne
d) umiejętność pracy w zespole

2. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy
b) list motywacyjny
c) kserokopia dyplomu
d) oświadczenie o niekaralności
e) referencje

3.   Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku ds. dowodów osobistych należy:
1)  przyjmowanie i opracowywanie wniosków o wydanie dokumentów
   tożsamości,
2)  sporządzenie formularza dowodowego z informatycznego systemu
   wydawania i obsługi dowodów osobistych,
3)  skanowanie kompletnych wniosków i przesyłanie w formie zapisu
   elektronicznego do Centrum Personalizacji Dokumentów,
4)  zakładanie kopert osobowych dowodów osobistych,
 5)  anulowanie starych dowodów osobistych typu książeczkowego
  i wydawanie ich,
6)  prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem, wymianą, zwrotem
  i utratą dowodów osobistych,
7)  wydawanie dowodów osobistych,
8)  pobieranie opłaty za wydawanie dowodów osobistych na zasadach
  określonych  przepisami o opłatach za wydanie dowodów osobistych,
9)  wydawanie dokumentów i odpisów dokumentów przechowywanych
  w kopertach osobowych wydanego dowodu osobistego,
10) udzielanie informacji i udostępnianie dokumentów przechowywanych
    w kopertach  osobowych organom i jednostkom do tego upoważnionym,
11) wprowadzanie danych do bazy komputerowego systemu ewidencji ludności
  SEL o wydaniu lub wymianie dowodu osobistego,
12) prowadzenie archiwum dowodów osobistych,
13) prowadzenie rejestru numerowego dowodów osobistych,
14) prowadzenie rejestru wydanych i utraconych dowodów osobistych.,
15) odbieranie dowodów osobistych i przesyłek oraz nadawanie przesyłek
  przesyłanych z i do Centrum Personalizacji Dokumentów przy MSWiA 
   w  Warszawie, przesyłanych pocztą specjalną za pośrednictwem Komendy
   Powiatowej Policji w Stalowej Woli,
16) potwierdzanie danych osobowych na wnioskach o wydanie dokumentu
  tożsamości  przy współudziale Urzędu Stanu Cywilnego oraz stanowiska
  ds. ewidencji ludności,
17) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów na stanowisku pracy,
18)  wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Naczelnika Wydziału.

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie będą miały wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać w Urzędzie Miasta, pokój nr 8 do dnia 30 czerwca 2006r.
Na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres wraz z dopiskiem ?nabór na wolne stanowisko referenta ds. dowodów osobistych?.
Kwestionariusz osobowy można uzyskać na stronie internetowej www.stalowawola.bip.pl  lub pokoju Nr 8 w Urzędzie Miasta w Stalowej Woli.?


Autor: Administrator Systemu
Data: 2006-07-25 14:48:03
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2006-07-25 14:48:03

Rejestr zmian

Oglądano 1384 razy


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl