Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
24-11-2024, Niedziela, 18:01
Jesteś tutaj :: Urząd Miasta :: Statut Miasta - Cz. VI - Zasady działania Klubów Radnych
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Pomniejsz tekst Normalny tekst Powiększ tekst
Statut Miasta - Cz. VI - Zasady działania Klubów Radnych

Zasady działania Klubów Radnych

§ 60

    Radni mogą tworzyć kluby radnych.

§ 61

1.  Warunkiem utworzenia klubu jest zadeklarowanie w nim udziału przez co najmniej trzech radnych.

2.  Powstanie klubu musi zostać niezwłocznie zgłoszone Przewodniczącemu Rady.

3.  W zgłoszeniu podaje się :

1/ nazwę klubu,

2/ listę członków,

3/ imię i nazwisko Przewodniczącego Klubu.

4.  W razie zmiany składu klubu lub jego rozwiązania Przewodniczący Klubu jest obowiązany do niezwłocznego poinformowania o tym Przewodniczącego Rady.

§ 62

1.  Kluby działają według własnych regulaminów.

2.  Kluby działają wyłącznie w ramach Rady Miejskiej.

3.  Kluby działają w okresie kadencji Rady Miejskiej. Upływ kadencji jest równoznaczny z rozwiązaniem Klubów.

§ 63

1.  Klubom przysługują uprawnienia wnioskodawcze i opiniodawcze w zakresie organizacji i trybu działania Rady Miejskiej.

2.  Kluby mogą przedstawiać swoje stanowisko na sesji Rady Miejskiej wyłącznie przez swych przedstawicieli.


Autor: Administrator Systemu
Data: 2006-08-10 12:31:53
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2006-08-10 12:31:53

Rejestr zmian

Oglądano 696 razy


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl