Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
29-03-2024, Piątek, 00:03


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

/26 maja 2014 r./ Projekt uchwały w sprawie: określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty oraz rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających gminie Błonie, jak również jednostkom organizacyjnym gminy oraz wskazania

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Treść projektu uchwałyPlik PDF 198.88 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2014-05-16 14:47:58
Udostępnił: Anna Sawicka
Data: 2014-05-16 14:49:52

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl