Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
18-10-2019, Piątek, 04:05


Jesteś tutaj :: Menu Podmiotowe :: Referaty :: WYDZIAŁ DRÓG I MOSTÓW
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Pomniejsz tekst Normalny tekst Powiększ tekst
WYDZIAŁ DRÓG I MOSTÓW

Urząd Miejski w Błoniu, ul. Nowakowskiego 10
05-870 Błonie
tel. /22/ 725 30 06

1. Rafał Nowak  - p.insp. ds. dróg i mostów - p.o. Naczelnika Wydziału  /wew. 200/
2. Waldemar Tomaszewski - główny spec. ds. dróg i mostów /wew. 154/
3. Andrzej Małecki - główny spec. d/s dróg i mostów /wew. 154/
4. Anna Przesmycka - insp. d/s dróg i mostów /wew. 154/


 

Do zadań Wydziału Dróg i Mostów należy:

1) wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem drogami gminnymi i ulicami na terenie miasta i gminy obejmujących w szczególności:
a) prowadzenie spraw z zakresu budowy, modernizacji remontów i eksploatacji dróg gminnych, chodników i drogowych obiektów inżynieryjnych,
b) nadzór nad utrzymaniem dróg gminnych i urządzeń z nimi związanych oraz pełnienie w tym zakresie funkcji inwestora zastępczego,
c) wykonywanie zadań w zakresie inżynierii ruchu:
- opracowywanie i opiniowanie projektów docelowej organizacji ruchu,
- opiniowanie projektów czasowej organizacji ruchu;
2) koordynowanie robót w pasie drogowym dróg gminnych,
3) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o drogach publicznych w tym:
a) wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową,
b) wydawanie zezwoleń na zajęcia pasa drogowego;
4) zlecanie okresowych pomiarów ruchu drogowego,
5) prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych w tym:
a) prowadzenie książki dróg, książki obiektów mostowych i karty obiektów mostowych;
6) prowadzenie spraw związanych z zaliczeniem dróg do kategorii dróg gminnych,
7) prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg ulic i obiektów mostowych,
8) nadzór nad prowadzeniem robót interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających na terenie gminy,
9) opiniowanie projektów drogowych, w tym dróg ponadgminnych z terenu miasta i gminy Błonie,
10) planowanie oświetlenia miejsc publicznych, dróg i ulic na terenie miasta i gminy,
11) nadzór nad utrzymaniem, eksploatacją i budową oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Błonie w tym:
a) rozliczanie kosztów:
- budowy i modernizacji,
- konserwacji oświetlenia ulicznego,
- energii oświetlenia ulicznego;
b) współpraca z Zakładem Energetycznym.


Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2008-07-01 00:00:00
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2008-06-26 11:42:27
Modyfikował(a): Agnieszka Gałkowska
Data: 2018-04-11 12:40:59

Rejestr zmian

Oglądano 6160 razy


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl