Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
24-06-2021, Czwartek, 20:56


Jesteś tutaj :: Co, jak ... :: Meldunek :: Zameldowanie w drodze wydania decyzji administracyjnej
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Pomniejsz tekst Normalny tekst Powiększ tekst
Zameldowanie w drodze wydania decyzji administracyjnej

Wydział Spraw Obywatelskich

ul. Wolności 7
pokój nr.15, parter
tel. (15) 643-34-39

Godziny przyjęć:
poniedziałek-piątek: 7.30 - 15.30
 

 Aby otrzymać decyzję administracyjną o zameldowanie należy złożyć następujące dokumenty:

  • druk - zgłoszenia pobytu stałego lub czasowego ponad 2 miesiące
    podpisany przez osobę meldującą się
     
  • wniosek o zameldowanie w trybie decyzji administracyjnej /w formie podania/
     

Czas załatwienia sprawy -  zgodnie z terminami przewidzianymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego

Opłaty: zwolnione z opłat

Uczestnikom postępowania administracyjnego o zameldowanie przysługuje prawo złożenia odwołania od wydanej decyzji do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie

 


Autor: Administrator Systemu
Data: 2006-07-24 11:34:45
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2006-07-24 11:34:45
Modyfikował(a): Bartosz Zaleśny
Data: 2009-01-29 13:40:19

Rejestr zmian

Oglądano 802 razy


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl