Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
22-11-2024, Piątek, 05:20
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przedszkole nr 15 w Stalowej Woli: przetarg nieograniczony - remont elewacji
Treść ARCHIWALNA !
Znak sprawy:P.XV.202/01/2008
Data: 20.06.2008 r.




O G Ł O S Z E N I E   O   Z A M Ó W I E N I U
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego  prowadzone jest w trybie przetargu  nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223 poz. 1655).

1.Zamawiający / nazwa zamawiającego/:

Przedszkole Nr 15 w Stalowej Woli
ul. Obrońców Westerplatte 1
37-450 Stalowa Wola
woj. podkarpackie
tel.  0-15 842-49-03
fax  0-15 842-49-03
           
ogłasza przetarg nieograniczony na:

Remont elewacji budynku wraz z dociepleniem w Przedszkolu Nr 15
w Stalowej Woli

2.Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony, którego wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro.

3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/oferty_miasta_przetargi.html

4.Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest „Remont elewacji budynku wraz z dociepleniem”. 
Kody CPV:     45111100-9     roboty w zakresie burzenia
        45321000-3     izolacja cieplna
        45421000-4     roboty w zakresie stolarki budowlanej
        45421125-6     instalowanie okien z tworzyw sztucznych

Do zakresu zamówienia wchodzą następujące prace:
roboty rozbiórkowe;
ocieplenie ścian wraz z wyprawą elewacyjną  522,34 m 2;
roboty w zakresie stolarki budowlanej;
wymiana stolarki okiennej  21,00 m 2;
wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej     8,00 m 2;    
roboty wykończeniowe.


Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7.Wadium przetargowe: nie dotyczy.

8.Termin wykonania zamówienia:  30.09.2008 r.


9.Kryteria wyboru oferty:
- cena: 100 %
 
10.Komplet dokumentów przetargowych można uzyskać w gabinecie Dyrektora Przedszkola Nr 15 w Stalowej Woli ul. Obrońców Westerplatte 1 od dnia 20.06.2008 r. w godzinach od 8 00 do 14 00.



11.Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Bożena Zych – Dyrektor Przedszkola; tel. 0-15 842-49-03
Mirosław Tęcza – Inspektor Urzędu Miasta Stalowa Wola; tel. 0-15 643-34-46.

12.Zamkniętą ofertę w kopercie oznaczonej: Oferta na:„Remont elewacji budynku wraz z dociepleniem  w Przedszkolu Nr 15 w Stalowej Woli – nie otwierać  przed 830” należy składać w terminie do dnia 11.07.2008 r. do  godz. 800  w  gabinecie Dyrektora Przedszkola Nr 15 w Stalowej Woli ul. Obrońców Westerplatte 1.

13.Publiczne otwarcie kopert z ofertami nastąpi w dniu 11.07.2008 r. o godz.  830  w  gabinecie Dyrektora Przedszkola Nr 15.

14.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.

15.W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają     obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
   
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz wykonawców którzy;

2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub     posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi  w  dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni  uczciwej konkurencji;

3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają   błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda aby wykonawca     dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za     zgodność z oryginałem     przez wykonawcę, następujące dokumenty:

1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i kserokopia ich uprawnień oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) –     wzór formularza jest załączony do SIWZ;

4) zaświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na     ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu     zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór formularza jest załączony do SIWZ;

6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008) robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór formularza jest załączony do SIWZ;

7) oświadczenie o akceptacji warunków umieszczonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji oraz jej pozostałych zapisów.



17. Do konkursu przetargowego dopuszczeni będą oferenci, których oferty zostały przygotowane zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentach przetargowych.


18.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


19.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu     zakupów.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


20.Informacja  o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem  aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na  której  będzie  prowadzona  aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.


21.Data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 20.06.2008 r.

 

DYREKTOR
Bożena Zych

   
 Załączniki:

- ogloszenie o przetargu

- SIWZ

- SST

- formularz ofertowy

- projekt umowy

- przedmiar robót

 

Dokumentacja projektowa:

- opis techniczny

- rys 1

- rys 2

- rys 3

- rys 4

- rys 5

- rys 6

- rys 7

- rys 8

 


Autor: Administrator Systemu
Data: 2008-06-20 17:46:18
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2008-06-20 17:46:18

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl