Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
22-11-2024, Piątek, 06:19
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Wymiana stolarki okiennej w ZSO nr 2 w Stalowej Woli - przetarg nieograniczony
Treść ARCHIWALNA !


Znak sprawy: ZSO-II/3341/01/08
Data: 12.06.2008 r.

O G Ł O S Z E N I E   O   Z A M Ó W I E N I U
Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu  nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655).



1.Zamawiający / nazwa zamawiającego/:

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Stalowej Woli
ul. Wojska Polskiego 9. 37-450 Stalowa Wola
woj. podkarpackie
tel. (015) 842 18 33
fax (015) 842 18 33
           
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Wymianę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Stalowej Woli.

2.Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony, którego wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 euro.

3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip-stalowawola.e-zet.pl

4.Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Stalowej Woli. 
Kody CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421125-6 Instalowanie okien z tworzyw sztucznych

Do zakresu zamówienia wchodzą następujące prace:

- wymiana okien drewnianych na okna PCV o wym. 205x205 cm w przewiązce budynku – 21 szt.,
- wymiana okien drewnianych na okna PCV o wym. 234x85 cm na klatkach schodowych – 4 szt. (okna szklone szyba bezpieczną, 2 okna wyposażone w mechanizm do otwierania kwater z poziomu podłogi).
- wymiana okien drewnianych na okna PCV o wym. 205x205 cm w salach lekcyjnych – 4 szt.,
- wymiana obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych okiennych,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7.Wadium przetargowe:
nie dotyczy.

8.Termin wykonania zamówienia:
25.08.2008 r.

9.Kryteria wyboru oferty:
- cena: 100 %
         
10.Komplet dokumentów przetargowych można uzyskać w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Stalowej Woli ul. Wojska Polskiego 9 od dnia 12.06.2008 r. w sekretariacie szkoły w godzinach od   8 00 do 15 00.

11.Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
- Marek Czopor    – Dyrektor ZSO Nr 2 ,  tel. (015) 842 18 33,
- Mirosław Tęcza – Inspektor Urząd Miasta Stalowa Wola, tel. (015) 643 34 46.
 

12.Zamkniętą ofertę w kopercie oznaczonej: Oferta na:„Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Stalowej Woli – nie otwierać  przed 07.07.2008” należy składać w terminie do dnia 07.07.2008 r. do  godz. 9.00 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Stalowej Woli ul. Wojska Polskiego 9 w sekretariacie szkoły.

13.PUBLICZNE OTWARCIE KOPERT Z OFERTAMI NASTĄPI W DNIU 07.07.2008 R. O GODZ. 9.15 W GABINECIE DYREKTORA SZKOŁY W ZSO NR 2 W STALOWEJ WOLI.

14.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.

15.W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy:

- Posiadają doświadczenie w przedmiocie zamówienia tj. realizacji robót tożsamych lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przetargowym w ramach zamówień publicznych poprzez wykazanie wykonania zadań tożsamych lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia o w okresie pięciu ostatnich lat (2003-2007), co winien potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu.

- Posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia t.j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowania.   

- Posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zatrudnienia innych osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotowego zamówienia winien podać dane na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.

- Posiadają niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wyposażenie sprzętowe.

- Są uprawnionym do występowania w obrocie prawnym.

- Udzielą gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od daty odbioru.

- Zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy.

- Nie będą podlegali wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

- Treść złożonej oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
   

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
Wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz wykonawców którzy;
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni  uczciwej konkurencji;

- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

16.Do konkursu przetargowego dopuszczeni będą oferenci, których oferty zostały przygotowane zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentach przetargowych.

17.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

18.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

19.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

DYREKTOR

Marek Czopor


Załączniki:

- treść ogłoszenia

- SIWZ

- SST

- formularz ofertowy wraz z załącznikami

- umowa

- przedmiar robót

- zestawienie stolarki okiennej





 


Autor: Administrator Systemu
Data: 2008-06-13 17:30:13
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2008-06-13 17:30:13

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl