Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
22-11-2024, Piątek, 05:10
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg nieograniczony na Obsługę bankową budżetu miasta (...)
Treść ARCHIWALNA !

 Or. VI.341 -75/07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego na
Obsługę bankową budżetu miasta Stalowa Wola oraz jednostek organizacyjnych

 

 

 

UWAGA!! W związku z otrzymanym w dniu 03.12.2007 r. pytaniem dotyczącym zamówienia publicznego, Zamawiający umieszcza dn. 07.12.2007 r. następującą odpowiedź:

„Zwracamy się z uprzejmą prośbą o zmianę zapisu w punkcie VI/6.1/3 dotyczącą terminu uruchomienia punktu kasowego od dnia 02 stycznia 2007 roku w budynku Urzędu Miasta w Stalowej Woli i proponuje zmianę tego terminu na dzień 01 luty 2007 roku. Prośba nasza wynika z faktu, że uruchomienie punktu kasowego jest procesem czasochłonnym i wymaga spełnienia szeregu warunków wynikających z przepisów dotyczących bezpieczeństwa punktu kasowego. Zakładając że termin złożenia ofert to 14.12.2007 r. oraz że przetarg zostanie rozstrzygnięty nawet w tym samym dniu to Wykonawca ma dwa tygodnie na uruchomienie nowego punktu kasowego, co stawia w trudniejszej sytuacji nowo wybranego Wykonawcę w porównaniu z Wykonawcą dotychczasowym. Należy podkreślić że w związku ze Świętami Bożego Narodzenia w okresie tym wystąpią dodatkowe dni wolne od pracy.”

 

Odpowiedź:

 

Zamawiający nie odstąpi od zmiany zapisu SIWZ w punkcie VI/6.1/3. Uważamy, że pomieszczenie to nie będzie wymagało tak dużego i długiego przygotowania ponieważ spełnia ono obecnie funkcję punktu kasowego które jest obsługiwane przez bank. Ponadto prace związane z jego przygotowaniem mogą odbywać się również w godzinach popołudniowych.

 

******************************************************
UWAGA!! W związku z otrzymanymi w dniu 27.11.2007 r. pytaniami dotyczącymi zamówienia publicznego, Zamawiający umieszcza dn. 30.11.2007 r. następujące odpowiedzi:


1)Według jakiej metody należy wyliczyć wagę kryterium „oprocentowanie lokat na rachunku lokat typu overnigt”, jeżeli w formularzu ofertowym wymagane jest oprocentowanie dla 3 przedziałów kwotowych ?  Który z nich będzie uwzględniany do wyliczenia liczby punktów uzyskanych przez daną ofertę ?

2)Czy przez „cenę jednostkowa” w pkt. 5 formularza ofertowego należy rozumieć marżę jaką bank doliczy do stawki WIBOR 1M  wyrażoną w punktach procentowych ?

3)Prosimy o wyjaśnienie o jakich operacjach jest mowa w pkt. I.2.3.c „…. i
księgowanie operacji w formie papierowej w terminie do godz. 10 następnego dnia”.

Odpowiedź: 

Ad.1. W formularzu ofertowym w pkt. 7 „Oprocentowanie lokat na rachunku lokat  typu
overnigt” do wyliczenia liczby punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie brana
suma  przedziałów (tj. a + b+ c ).

Ad. 2. W pkt. 5 formularza ofertowego  przez cenę jednostkową należy rozumieć marżę jaką bank doliczy do stawki WIBOR 1M, która jednocześnie równa się punktom
  procentowym. 

Ad.3. W powyższym punkcie „operacje na rachunkach bankowych” to nic innego jak wyciągi bankowe, do których mają być dołączane dokumenty w formie papierowej (spełniające wymogi zawarte w opisie w nawiasie tego punktu)  do godz. 10 następnego dnia.   


*********************************************************************** 

UWAGA MODYFIKACJA OGłOSZENIA !! z dn. 06.11.2007 r.

W ogłoszeniu było "
-"Wadium należy wnieść do dnia 12 grudnia 2007 r.", powinno być
- "Wadium należy wnieść do dnia 14 grudnia 2007 r.

************************************************************************

UWAGA!! W związku z otrzymanym w dniu 16.11.2007 r. pismem dotyczącym uzyskania dodatkowych informacji, Zamawiający dn. 21.11.2007 udziela następujących odpowiedzi na pytania:

1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (pkt IV SIWZ). Czego dotyczyć będą te zamówienia?
2.W jaki sposób zabezpieczony będzie zwrot kredytu?
3.W załączniku nr 1 do ofert w zakresie wyliczenia ceny udzielenia kredytu krótkoterminowego zgodnie z danymi podanymi przez zamawiającego w pkt 5 nie jest jasne jak należy policzyć cenę. Nie wiadomo co należy potraktować jako cenę jednostkową /czy ma to być WIBOR + marża banku/, a jeśli tak to czy w części dane przyjęte za podstawę obliczeń nia należałoby wykreślić składnika 5,02% i pomnożyć podstawę przez ilość lat to jest 5.
4.Czy poprzez zapis pkt I 2.3 e) można rozumieć że dowodem o którym w nim mowa jest wyciąg bankowy umożliwiający prawidłową przedmiotową kwalifikację?
5.Czy poprzez przelewy do innych banków i przelewy wewnątrz banku należy rozumieć przelewy w formie elektronicznej i czy Zamawiający będzie dokonywał również przelewów w formie papierowej a jeśli tak to w jakiej ilości?
6.W jakich godzinach pracuje Urząd Miasta?
7.W punkcie VI 6.3.2b) mowa o prowadzeniu punktu kasowego z dwoma stanowiskami w budynku Urzędu Miasta. Czy należy przez to rozumieć tylko dwa stanowiska do obsługi, czy też obłożenie personalne przez dwie osoby przez wszystkie dni otwarcia punktu kasowego?
8.Prosimy o podanie opłaty za wynajem pomieszczenia na punkt kasowy oraz czy Wykonawca ponosi również opłaty dodatkowe za media lub inne, a jeśli tak to za jakie, oraz co wchodzi w skład wyposażenia punktu kasowego.
9.Jakie inne wpłaty poza wpłatami podatków i opłat lokalnych mogą być dokonywane poprzez Wykonawcę na warunkach określonych w SIWZ?
10.Czy stawki za wpłaty i wypłaty gotówkowe obowiązują tylko w punkcie kasowym,
czy też w oddziałach banku na terenie Stalowej Woli?
11.Zwracamy się również z wnioskiem, w trybie art. 38 ust. 1 P.z.p. o modyfikację zapisów SIWZ poprzez wykreślenie pkt IX.9.7. SIWZ, stanowiącego o niedopuszczalności wniesienie protestu przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania, który zażądał zwrotu wadium. Zasada taka określona w art. 46 ust. 3 P.z.p. obowiązywała do czasu ostatniej nowelizacji ustawy (Dz.U. z 2007 r. nr 64 poz. 427). Powyższy zapis SIWZ pozostaje w sprzeczności z art. 46 ust. 3 P.z.p. w aktualnym, zmienionym brzmieniu.
12.Ze względu na krótki termin na realizację zamówienia zwracamy się z wnioskiem o modyfikację wymogu Zamawiającego, aby wyłoniony w przetargu Wykonawca podpisywał odrębną umowy na obsługę z każdą z 18 jednostek Gminy (pkt XV 2 SIWZ ). Wnioskujemy o możliwość podpisania przedmiotowej umowy lub umów tylko z Zamawiającym, gdyż od strony formalnej powinien być jeden zamawiający.

Odpowiedzi:
Ad.1.Na obecną chwilę nie jesteśmy w stanie określić czego dotyczyć mogą w przyszłości zamówienia uzupełniające. Zawarcie tego zapisu oznacza, że gdyby w przyszłości wystąpiły jakieś dodatkowe czynności dotyczące rozszerzenia zakresu podstawowego zawartego w SIWZ wówczas skorzystano by z  zamówienia uzupełniającego. Mogą to być zmiany przepisów prawnych , narzucające na Gminę dodatkowe zadanie – wymagające innych jak przewidziane w SIWZ czynności bankowych

Ad.2. Zwrot kredytu zabezpieczony będzie wekslem in blanco.

Ad.3. W załączniku nr 1 w zakresie wyliczenia ceny oferty w pkt. 5, w kolumnie „Dane przyjęte za podstawę obliczeń”  winien być zapis:

2 mln x (5,02% + marża banku) x 31
------------------------------------------------------- x  5
365

W celu porównywalności ofert ustalono WIBOR 1 M w stawce 5,02%.


W związku z powyższym zapis w pkt. I.2.2. „Oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR 1 M z zerową prowizją” otrzymuje brzmienie: „Oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR 1 M  plus marża banku z zerową prowizją”

Ad.4. Wyciągi bankowe mają być udostępnione wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową klasyfikację dowodów tak, jak zawarto w SIWZ pkt. I. 2.3. lit.e). Wyciągi  bankowe nie mogą spełniać roli dokumentu.

Ad.5. Zamawiający przewiduje  dokonywanie przelewów do innych banków jak i wewnątrz banku tylko w formie elektronicznej. Chyba że system elektroniczny banku będzie miał w tym zakresie jakieś ograniczenia i wówczas trzeba będzie dokonać przelewu w formie papierowej.

Ad.6. Urząd Miasta pracuje w poniedziałek         7.30 – 17.00
                  Wtorek         9.00 – 17.00
                  Środa-Piątek         7.30 – 16.30

Ad.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien złożyć m.inn. potwierdzenie gotowości prowadzenia 1 punktu kasowego z dwoma stanowiskami w budynku Urzędu Miasta. Należy przez to rozumieć tylko 2 stanowiska do obsługi a nie obłożenie personalne przez dwie osoby przez wszystkie dni otwarcia punktu kasowego. Z uwagi na dużą ilość wpłacających podatki w okresach płatności uważamy, że jedno stanowisko będzie zbyt obciążone co nie wpłynie dobrze na pracownika banku, urzędu  jak i podatników (duże kolejki i duży hałas). Dlatego też drugie stanowisko uważamy za niezbędne w tych okresach (marzec, maj, wrzesień).

Ad.8. Opłata za wynajem pomieszczenia na punkt kasowy będzie do negocjacji z Wykonawcą.   Byłaby to opłata za sam wynajem obejmująca opłatę za c.o., energię elektryczną i wod.-kanal., oraz wywóz nieczystości. Stawka czynszu będzie corocznie od 1 stycznia podlegała waloryzacji wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim za poprzedni rok.  Zamawiający  udostępnia samo pomieszczenie bez wyposażenia. 

Ad.9. Wszystkie wpłaty na konta budżetu miasta są uwzględnione w „Pakiecie informacyjnym” – stanowiącym załącznik Nr 6 SIWZ. Nie ma znaczenia z jakiego tytułu są dokonywane.

Ad. 10. Stawki za wpłaty i wypłaty gotówkowe będą obowiązywały nie tylko w punkcie kasowym ale także w oddziałach bankowych na terenie miasta Stalowa Wola. Umowa nie będzie zawierana na prowadzenie punktu kasowego lecz na obsługę bankową budżetu  miasta Stalowa Wola oraz jednostek organizacyjnych.

Ad.11. W związku ze zmianą brzmienia art. 46 ust. 3 P.z.p. pkt IX.9.7 SIWZ otrzymuje brzmienie:„Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.6. lit. „b” i „c”, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.”

Ad. 12. Zamawiający nie odstępuje od warunku podpisania umowy z każdą jednostką organizacyjną. Ponadto wyjaśnia, że w „Pakiecie informacyjnym” – załącznik Nr 6 SIWZ wykazano 13 przedszkoli, które zostały pominięte w pkt. I.2.1. W związku z powyższym pkt  I.2.1. SIWZ  otrzymuje brzmienie:
„2.1.obsługę bankową prowadzoną dla 32 jednostek organizacyjnych:
a)budżetu gminy,
b)Urzędu Miasta,
c)Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
d)Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji,
e)Żłobek Miejski,
f)Miejskiej Biblioteki Publicznej,
g)Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej,
h)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1
i) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3
j) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4
k)ZSO Nr 1. (PSP-5 , Gimnazjum Nr 7)
l) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7
m)Zespół Szkół Nr 4 (PSP-9, Gimnazjum Nr 6 )
n)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11
o)Zespół Szkół Nr 3 (PSP-12, Gimnazjum Nr 5 )
p)Gimnazjum Nr 1,
q)Gimnazjum Nr 2,
r)Gimnazjum Nr 3,
s)ZSO Nr 2 (LS, Gimnazjum Nr  4)  
t)13 przedszkoli  od Nr 1-7, 9 – 12, 15 i 18.“

W zwiazku z powyższym pkt XV.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„2. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy na obsługę z każdą jednostką wymienioną w I pkt. 2.1.od lit. „a” do lit. „t”.

*************************************************************************
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, fax 015 6433412.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.obsługę bankową prowadzoną dla: budżetu gminy,
a) Urzędu Miasta,
b) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
c) Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji,
d) Żłobek Miejski,
e) Miejskiej Biblioteki Publicznej,
f) Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej,
g) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1
h) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3
i) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4
j) ZSO Nr 1. (PSP-5 , Gimnazjum Nr 7)
k) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7
l) Zespół Szkół Nr 4 (PSP-9, Gimnazjum Nr 6 )
m) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11
n) Zespół Szkół Nr 3 (PSP-12, Gimnazjum Nr 5 )
o) Gimnazjum Nr 1,
p) Gimnazjum Nr 2,
q) Gimnazjum Nr 3,
r) ZSO Nr 2 (LS, Gimnazjum Nr  4)   

2.Udzielenie kredytu do wysokości 2 000 000,- PLN w m-cu styczniu każdego roku objętego umową, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA - data zakończenia: 31.12.2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść do dnia 12 grudnia 2007 r.(korekta ogłoszenia)  14 grudnia 2007 , do godziny 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Banki w rozumieniu ustawy z
    dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe - Wykonawcy, którzy:
 a) spełniają warunki wymagane w art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych
 b) nie podlegają wykluczeniu z przyczyn opisanych w art. 24 ustawy – Prawo zamówień
    publicznych,
 c) złożą oświadczenie o akceptacji SWIZ wraz z załącznikami,
 d) przedłożą wszystkie wymagane dokumenty wymienione w SIWZ
2.  Przed przygotowaniem oferty każdy oferent winien dokonać wizji lokalnej w budynku Urzędu Miasta przy ul. Wolności 7, pomieszczeń przeznaczonych na punkt kasowy (pokój nr 10 i 11, na parterze ) oraz zapoznać się ze sprawozdaniem opisowym z wykonania budżetu miasta za 2006 rok (załącznik nr 4) i półrocze 2007 r. (załącznik nr 5) wraz z opiniami do nich Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie oraz pakietu informacyjnego poszczególnych jednostek  - załącznik Nr 6, aby zdobył on wszelkie niezbędne informacje konieczne do właściwego sporządzenia oferty.
3.  Oferent powinien spełniać następujące warunki :
   - bank musi posiadać siedzibę, oddział lub filię na terenie Stalowej Woli,
   - w przypadku wyboru jego oferty uruchomi punkt kasowy w budynku Urzędu Miasta
    przy ul .Wolności 7 czynny w godzinach pracy Urzędu , w terminie  od 2 stycznia 2008
    roku,
 -  zaakceptować warunki i pozostałe zapisy umieszczone w SIWZ w postanowieniach
    umowy
 - treść złożonej przez niego oferty winna odpowiadać treści SIWZ  

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie   o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków.
2.   Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie
   dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
3.   Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy:
 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22
   Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których
   mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
 - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
   postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami
   uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców
   w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
  - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
  postępowania,
  - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
    dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem
art. 26 ust. 3.
4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
    - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
  zamówienia,
   - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
   - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego 
do składania ofert,
   - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na
  podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na
  poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
·    - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
7) Dowód wniesienia wadium
W celu potwierdzenia spełnienie warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć:
a) wykaz wykonanych ( min. 5 ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;
b) potwierdzenie gotowości prowadzenia 1 punktu kasowego z dwoma stanowiskami w budynku Urzędu Miasta
W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2) Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres .

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) KRYTERIA OCENY OFERT - najniższa cena.
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/1873//oferty_miasta_przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, pokój 7.
IV.2.2) Termin składania ofert - 14.12.2007 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, pokój 9.
IV.2.3) Termin związania ofertą:  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

IV.2.4) Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych i przekazania do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich – 2.11.2007 r.

Treść ogłosznia można pobrać w pliku w formacie .rtf (pobierz plik)

Załączniki do ogłoszenia:

- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formacie doc.

- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formacie rtf.

ZAŁĄCZNIK NR 4 - SPRAWOZDANIE Z 2006 R.

- pozabudżetówka ZMKS


- sprawozdanie MZKS


- sprawozdanie opisowe


- strona tytułowa


- zał. nr 3


- zał. nr 6


- zał. nr 7


- zał. nr 10


- zał. nr 12


- zał. nr 13


- zał. nr 15


- załącznik 11


- załącznik 20


- załącznik 4


- załącznik 18


- załącznik 19


- załącznik 5


- załącznik 8


- załącznik 9


- załącznik 14


- załącznik 16


- załącznik 17


- załącznik nr 1


- załącznik nr 2


- Zarządzenie

ZAŁĄCZNIK NR 5 - SPRAWOZDANIE ZA I PÓŁROCZE 2007 r.


- informacja opisowa


- pozabudżetówka (plik wycofany dn. 5.11.2007 r.)


- strona tytułowa


- załącznik 12


- załącznik 13 i 14


- załącznik 17


- załącznik 18


- załącznik nr 6


- załącznik nr 21


- załącznik 10 i 11


- załącznik 15


- załącznik 20


- załącznik 22


- załącznik 8


- załącznik 9


- załącznik 16


- załącznik 19


- załącznik 23


- załącznik nr 1


- załącznik nr 4 i nr 5


- załącznik nr 7


- załącznik nr 2,3


- zarządzenie


Autor:
Data: 2007-11-02 15:28:03
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2007-11-02 15:28:03

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl