Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
19-04-2024, Piątek, 14:13
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

przetarg nieograniczony:?Remont alejki na Cmentarzu Komunalnym w Stalowej Woli?
Treść ARCHIWALNA !

Or.VI.341-51/07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego na
„Remont alejki na Cmentarzu Komunalnym w Stalowej Woli”


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, fax 015 6433412.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont alejki na Cmentarzu Komunalnym w Stalowej Woli obejmuje odcinek o długości 300 mb. Zakres rzeczowy remontu polega na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego -  1300 m2 oraz kostki brukowej 280 m2

II.1.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.

II.1.3) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TERMIN WYKONANIA - data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 5 000 zł. (słownie: pięciu tysięcy złotych 00/100) do dnia 3.10.2007 r. do godz.12:00 w jednej z form określonych w art. 45 ust.6 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca winien wpłacić przelewem na konto zamawiającego - nr konta 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji w terenie, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty.
2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki:
a)wykonali w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006), a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 zadania tożsame lub zbliżone do przedmiotu zamówienia (roboty drogowe) o wartości powyżej 200.000 zł każde co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu
b)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają własne środki obrotowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 100.000 zł.
c)posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. branży drogowej,
d)posiadają niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wyposażenie sprzętowe tj. rozściełacz mas bitumicznych, walec statyczny stalowy, walec drogowy ogumiony, skrapiarkę do bitumu, samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 t., koparkę, zagęszczarkę wibracyjną powierzchniową o ciężarze powyżej 500 kg, szlifierki do cięcia płytek, agregaty prądotwórcze.
e)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym
f)zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji
g)nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
h)treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i)winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł
j)udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy (załącznik nr 4);
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa)
4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7)wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia sprzętowego, jakie posiada wykonawca (wzór formularza jest załączony do SIWZ), w przypadku braku potrzebnego sprzętu należy podać źródło pozyskania i przedłożyć umowę najmu;
8)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2002-2006) robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum trzech zadań o wartości każde powyżej 200 000 zł), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ;
9)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 100 000 PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł.
11)certyfikat jakości ISO producenta wyrobów betonowych - dotyczy kostki brukowej, krawężników oraz obrzeży.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) KRYTERIA OCENY OFERT - najniższa cena.

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/1804//oferty_miasta_przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7, pok 24.

IV.2.2) Termin i miejsce składania ofert: 3.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7, pok. 9, 37-450 Stalowa Wola.

IV.2.3.)Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.2.4.)Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 12.09.2007



Treść ogłoszenia moża również pobrać w pliku w formacie rtf (pobierz plik)

Załączniki do ogłoszenia:

- SIWZ


- załączniki do SIWZ


- formularz ofertowy


- projekt umowy


Przedmiar robót:


- strona tytułowa



- przedmiar


Szczegółowa Specyfikacja Techniczna


- ogólna specyfikacja


- rozbiórka


- koryto


- podbudowa



- Nawierzchnia z betonu asfaltowego


- nawierzchnia z kostki brukowej



- betonowe obrzeża chodnikowe


Autor:
Data: 2007-09-12 10:23:26
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2007-09-12 10:23:26

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl