Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
22-11-2024, Piątek, 05:13
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg nieograniczony:Remont budynku Przedszkola nr 4 (...)
Treść ARCHIWALNA !

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego na ?Remont budynku Przedszkola nr 4
w Stalowej Woli?


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, fax 015 6433412.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane: zamurowanie otworów drzwiowych, adaptacja sali na salę gimnastyczną oraz łazienki na szatnię, remont łazienki na I piętrze (skucie płytek ścian i wykonanie nowej glazury ściennej, płytki podłogowe przyklejane do starej terakoty), obudowa pionów kanalizacyjnych płytami G-K wodoodpornymi, wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe, wymiana okien klatki schodowej na okna PCV, malowanie klatki schodowej, korytarza, łazienki, adaptowanej sali gimnastycznej, szatni oraz remont posadzki korytarza, wymiana okien w sali gimnastycznej (okna PCV z szyba bezpieczną od wewnątrz). b) Roboty instalacyjne sanitarne: wymiana pionów kanalizacyjnych, pionów wody i przyborów sanitarnych w łazience na I piętrze, demontaż istniejącej armatury i urządzeń w związku ze zmianą przeznaczenia pomieszczenia łazienki na szatnię. c) Roboty instalacyjne elektryczne: remont instalacji elektrycznej sali gimnastycznej i szatni, remont instalacji elektrycznej w WC na piętrze, wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu.

II.1.2) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.3) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przed przygotowaniem oferty każdy oferent powinien dokonać wizji lokalnej terenu oraz zapoznać się z dokumentacją projektową, aby zdobyć wszelkie niezbędne informacje konieczne do właściwego sporządzenia oferty. Oferent winien spełniać następujące warunki: Posiadać doświadczenie w przedmiocie zamówienia tj. realizacji robót tożsamych lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przetargowym w ramach zamówień publicznych poprzez wykazanie wykonania zadań tożsamych lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia o w okresie pięciu ostatnich lat (2002-2006), co winien potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. Posiadać sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytowania. Posiadać kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zatrudnienia innych osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotowego zamówienia winien podać dane na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Posiadać niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wyposażenie sprzętowe. Być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym. Udzielić gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od daty odbioru. Zaakceptować warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. Nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść złożonej przez niego oferty winna odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda aby wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:
1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia, przynależność do izby inżynierów (wykaz kadry i ksero ich uprawnień) - wzór formularza jest załączony do SIWZ; 4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór formularza jest załączony do SIWZ;
6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2002-2006) robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ;
7) oświadczenie o akceptacji warunków umieszczonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji oraz jej pozostałych zapisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.1.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/1775//oferty_miasta_przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stalowa Wola, ul Wolności 7, pok. 23, w godz. 8.00-14.00, 37-450 Stalowa Wola.

IV.3.2.) Termin składania ofert: 18.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola, ul Wolności 7, pok. 9, 37-450 Stalowa Wola.

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych - 28.08.2007

Treść ogłoszenie można pobrać w pliku w formacie rtf (pobierz plik)


Załączniki:

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - budowlanych


- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - instalacji elektrycznych


- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - instalacji sanitarnych


- formularz ofertowy


- projekt umowy


- przedmiar robót - budowlane


- przedmiar robót - elektryczne


- przedmiar robót - sanitarne


Autor:
Data: 2007-08-28 12:56:44
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2007-08-28 12:56:44

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl