Urząd Miasta w Stalowej Woli
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektora ds. organizacji i kadr
1.Kandydat ubiegający się o stanowisko powinien spełniać następujące warunki:
podstawowe:
a) ukończył studia prawnicze lub administracyjne i uzyskał tytuł magistra,
b) posiada obywatelstwo polskie,
c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
e) posiada dobry stan zdrowia,
f) posiada co najmniej 3 letni staż pracy
dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) kreatywność,`
c) znajomość programów komputerowych typu WORD, Office.
2.Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy
b) kserokopia świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające
okres zatrudnienia
c) list motywacyjny
d) kserokopia dyplomu
e) kserokopia dowodu osobistego
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełniony umyślnie
g) referencje
h) zaświadczenie o stanie zdrowia
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie będą miały wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Uwaga: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz oświadczenie powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, natomiast kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem
Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać w Urzędzie Miasta, pokój nr 8 do dnia 16 lutego 2009r.
Na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres, nr telefonu, z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko ds. organizacji i kadr”.
Szczegółowy zakres zadań na danym stanowisku dostępny jest na stronie internetowej ./ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
Kwestionariusz osobowy można uzyskać na stronie internetowej
./ (pobierz kwestionariusz) lub pokoju Nr 8 w Urzędzie Miasta w Stalowej Woli.
Szczegółowy zakres zadań na stanowisku ds. organizacji i kadr m.in.:
1) znajomość i bieżące śledzenie przepisów prawnych
2) opracowywanie i zmiany Statutu Miasta,
3) opracowywanie i zmiany regulaminów dot. pracy Urzędu
4) opracowywanie i zmiany kart zadań (podziału czynności) pracowników Urzędu Miasta,
5) opracowywanie i zmiany statutów jednostek organizacyjnych Miasta,
6) przygotowywanie pełnomocnictw dla kierowników jednostek organizacyjnych Miasta,
7) przygotowywanie pełnomocnictw dla pracowników Urzędu Miasta,
8) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta z zakresu merytorycznych spraw Wydziału,
9) przygotowywanie sprawozdań miesięcznych i rocznych PFRON
10) prowadzenie dokumentacji spółek z udziałem Miasta:
a) Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.
- umowa spółki
- protokoły Zgromadzenia Wspólników
- rejestr uchwał Zgromadzeń Wspólników
b) Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
- umowa spółki
- protokoły Zgromadzenia Wspólników
- rejestr uchwał Zgromadzeń Wspólników
c) Miejski Zakład Budynków
- umowa spółki
- protokoły Zgromadzenia Wspólników
- rejestr uchwał Zgromadzeń Wspólników
11) prowadzenie i aktualizacja obowiązujących rejestrów i ewidencji:
a) rejestr zarządzeń Prezydenta Miasta,
b) rejestr upoważnień Prezydenta Miasta
c) rejestr skarg i wniosków
13) przygotowywanie planu wydatków osobowych do projektu budżetu miasta
14) prowadzenie obowiązujących rejestrów i ewidencji:
- ewidencja emerytów i rencistów
- ewidencja wniosków i wydania legitymacji ubezpieczeniowych pracowniczych
- ewidencja wniosków i wydania legitymacji ubezpieczeniowych rodzinnych
- ewidencja czasu pracy pracowników
- ewidencja delegacji służbowych
15) pomoc w przygotowaniu dokumentacji w zakresie zamówień publicznych.
|