Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
3-05-2024, Piątek, 05:56
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego - Przebudowa Stadionu (areny sportowej) oraz trybuny dla 800 osób wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Staszica w Stalowej Woli".
Treść ARCHIWALNA !

Or. III. 3410 – 20/10                                                                              Stalowa Wola 11.03.2010 r.



                                                       WSZYSCY OFERENCI


Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa Stadionu (areny sportowej) oraz trybuny dla 800 osób wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Staszica w Stalowej Woli” z dnia 3 marca 2010 r.


    Zamawiający – Gmina Stalowa Wola, działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), udziela odpowiedzi na zadane pytania;

Pytania:

1.    W punkcie 8.2.b SIWZ Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali doświadczenie w realizacji min. dwóch zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim wykonanie bieżni lekkoatletycznej oraz boiska z trawy naturalnej. Czy w związku z tym należy rozumieć, że aby spełnić warunek doświadczenia należy wykazać się referencjami na wykonanie min. Dwóch 400 metrowych poliuretanowych bieżni lekkoatletycznych z boiskiem z trawy naturalnej wewnątrz bieżni, tak aby faktycznie odpowiadały one rodzajowi zamówienia, czego Zamawiający w Specyfikacji żąda?

2.    Pytanie dotyczące Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót w części dotyczącej nawierzchni syntetycznej (ST-05.05.02.) w pkt. 2.3. Zamawiający wymaga, aby oferowana nawierzchnia posiadała:
- Certyfikat IAAF dla oferowanego systemu nawierzchni
-  Dokument potwierdzający, iż obiekt z zainstalowanym oferowanym systemem nawierzchni uzyskał certyfikat First Class IAAF
    Aprobata lub rekomendacja ITB,  ewentualnie inny dokument ( atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucję uprawnioną do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że nawierzchnia posiada parametry.
    Atest higieniczny PZH
    Deklaracja zgodności
    Autoryzacja producenta systemu wydana na przedmiotowe zadanie
    Karta techniczna systemu
    Klasyfikacja ogniowa jako produkt trudno zapalny
Bez konieczności dołączenia wymienionych dokumentów do oferty Zamawiający sam pozbawia się możliwości weryfikacji nie tylko faktu, czy oferowana nawierzchnia posiada wymagane dokumenty świadczące o jej jakości , ale co więcej w  żaden sposób nie jest w stanie sprawdzić czy nawierzchnia zachowuje wymagane parametry, a już na pewno jaki w ogóle system nawierzchni został zaoferowany. Czy w związku z tym wymienione w STWiOR dokumenty należy dołączyć do oferty.


Odpowiedź:
1.    Zamawiający w punkcie 8.2.b. SIWZ jednoznacznie określa jakie warunki winien spełnić wykonawca- wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,  co najmniej  2 zadania odpowiadające swoim rodzajem (roboty budowlane w zakresie konstrukcji żelbetowych, budowy aren sportowych, obiektów sportowych, boisk o nawierzchni syntetycznej z poliuretanu, naturalnej trawy wraz z infrastrukturą techniczną) i wartością (minimum 1 000 000 zł.  każde),  co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu, a nie określa zakresu rzeczowego.

2.    Zamawiający będzie żądał wykonania robót zgodnie z STWiOR, materiał dostarczony na budowę przed wbudowaniem musi być dostarczony wraz z dokumentami   wykonanie materiału potwierdzające zgodność z  certyfikatami  wyszczególnionymi w Specyfikacji,  Na każdym opakowaniu należy umieścić nazwę wyrobu, nazwę i adres Producenta , masę, nr Aprobaty Technicznej ITB, nr deklaracji lub certyfikatu zgodności, znak budowlany. Sposób oznakowania wyrobu znakiem budowlanym powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. W deklaracji zgodności winien być zapis że materiał jest przeznaczony do wbudowania na zadanie ,,Przebudowa Stadionu przy ul. Staszica w Stalowej Woli” i adres zamawiającego. Materiał będzie  dopuszczony do wbudowania po uprzednim odebraniu i sporządzeniu protokołu  przez kierownika budowy i inspektora nadzoru.
 


Or. III. 3410 – 20/10                                                                                   Stalowa Wola 11.03.2010 r.



                                                               WSZYSCY OFERENCI


Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa Stadionu (areny sportowej) oraz trybuny dla 800 osób wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Staszica w Stalowej Woli” z dnia 3 marca 2010 r.


    Zamawiający – Gmina Stalowa Wola, działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), udziela odpowiedzi na zadane pytanie;

Pytanie:

W dokumentacji przetargowej znajdują się 2 sprzeczne ze sobą opisy systemów nawierzchni poliuretanowej na bieżnię, jakie należy zastosować. W opisie technicznym projektu w pkt.4.1.1. Znajduje się następujący zapis:
,, Poliuretan wylewany jest na odpowiednio przygotowane podłoże oraz rozprowadzany raklami z ,,zębami”. Przed utwardzeniem zasypuje się warstwę ploiuretanu suchym granulatem gumowym o granulacji 1-4mm, który pod wpływem swojego ciężaru topi się.
Po utwardzeniu nadmiar granulatu należy zebrać (może być wykorzystany ponownie). Operację należy powtórzyć dla drugiej warstwy. Dla wykonania trzeciej warstwy stosuje się poliuretan który posypuje się suchym granulatem EPDM który pod wpływem swojego ciężaru topi się. Po utwardzeniu nadmiar granulatu EPDM należy zebrać który może być wykorzystany ponownie.”

Jednakże w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w części dotyczącej nawierzchni syntetycznej (ST-05.05.02) w pkt. 2.1. znajduje się opis innego systemu:

Warstwa dolna i pośrednia.
System poliuretan\owy wylewany jest na odpowiednio przygotowane podłoże następnie zasypuje się z nadmiarem, granulatem EPDM o granulacji 1-4 mm, który pod wpływem swojego ciężaru topi się w warstwie PU. Po utwardzeniu systemu nadmiar granulatu należy zebrać.

Warstwa górna – użytkowa.
Warstwa górna jest wykonywana tak samo poprzednie warstwy, lecz stosowany inny system poliuretanu. Nadal warstwa PU zasypywana granulatem EPDM o średnicy ziarna 1-4mm. Kolor EPDM-u powinien korespondować z kolorem użytego systemu PU. Grubość warstwy wynosi ok. 4-5mm.

Obydwa systemy składają się z trzech warstw, jednakże różnica między nimi polega na tym, że w przypadku pierwszego z nich (tego z Opisu Technicznego) 2 spodnie warstwy uzyskuje się w wyniku użycia granulatu gumowego, a więc pochodzącego ze zużytych opon samochodowych. Dopiero do wykonania trzeciej, wierzchniej warstwy użyty zostaje szlachetny granulat EPDM. W przypadku zaś drugiego z opisanych systemów (tego ze STWiOR) wszystkie warstwy systemu uzyskane są przy użyciu granulatu EPDM. Nawierzchnie uzyskane przy użyciu granulatu z opon są mniej trwałe stając się zbyt kruche. Granulat EPDM natomiast gwarantuje najlepsze cechy wytrzymałościowe i jakościowe bieżni. Prosimy o jednoznaczne określenie, czy jako nawierzchnie na bieżnię lekkoatletyczną należy zaoferować mniej trwały system wytworzony przy użyciu zużytych i zmielonych opon samochodowych (tak jak jest to w Opisie Technicznym), czy też należy zastosować w pełni profesjonalną nawierzchnię zbudowaną całkowicie z granulatu EPDM 9tak jak jest to w STWiOR).

Odpowiedź:
 Właściwym opisem nawierzchni poliuretanowej na bieżnię jest opis zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (ST-05.05.02) w pkt. 2.1. Opis ten jednoznacznie wskazuje, że wszystkie warstwy nawierzchni poliuretanowej należy wykonać z zastosowaniem granulatu EPDM. Ponad to, prosimy o dokonanie modyfikacji jednego z parametrów technicznych nawierzchni poliuretanowej. W wykonanej przez nas dokumentacji projektowej podano, że parametr „Odporność na starzenie w warunkach sztucznych, oceniona zmianą barwy po naświetleniu” powinna wynosić min. 4. Zapis ten wynikał z wówczas obowiązującej aprobaty AT-15-6236/2004. Niestety w ostatnim czasie aprobata ta utraciła swoją ważność i wg najnowszych badań parametr ten wynosi min. 3. W związku z powyższym prosimy o umieszczenie na Państwa stronach sprostowania do projektu następującej treści: „Zmienia się jeden z parametrów, charakteryzujących nawierzchnię poliuretanową na bieżnię: Odporność na starzenie w warunkach sztucznych, oceniona zmianą barwy po naświetleniu. Zamiast wymogu określonego na poziomie min 4 należy przyjąć min 3.”
   


Or. III. 3410 – 20/10                                                                               Stalowa Wola 11.03.2010 r.



                                                             WSZYSCY OFERENCI


Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa Stadionu (areny sportowej) oraz trybuny dla 800 osób wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Staszica w Stalowej Woli” z dnia 3 marca 2010 r.


    Zamawiający – Gmina Stalowa Wola, działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), udziela odpowiedzi na zadane pytanie;

Pytanie:

Proszę o podanie kategorii ruchu dla poszczególnych warstw bitumicznych występujących przy przebudowie przedmiotowej inwestycji.

Odpowiedź:

Należy przyjąć kategorię ruchu KR 1. Nawierzchnię należy wykonać zgodnie z dokumentacją i STWiOR. Przed wbudowaniem należy dostarczyć deklarację zgodności.
 


Or . III. 3410 – 20/10                                                                           Stalowa Wola 18.03.2010 r.



                                                       WSZYSCY OFERENCI


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia pn. Przebudowa stadionu (areny sportowej) oraz trybuny dla 800 osób wraz z infrastrukturą techniczną przy ulicy Staszica w Stalowej Woli.

           Zamawiający – Gmina Stalowa Wola, działając na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zmienia treść istniejącej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

1.  Załącza się nowy projekt umowy – załącznik nr 9. 
2.  Pkt. 12 SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:
WADIUM
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości   150 000  zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł) do dnia 22.03.2010 r.  do godziny 12:00 w  formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy         z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:  Nr 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007 w Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli z dopiskiem "Wadium - PRZEBUDOWA STADIONU (areny sportowej) oraz trybuny dla 800 osób wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Staszica w Stalowej Woli.  Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.
Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

3. Pkt 14. 9 SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:
Koperta powinna być oznaczona napisem o treści:
Przetarg nieograniczony pn. „PRZEBUDOWA STADIONU (areny sportowej) oraz trybuny dla 800 osób wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Staszica w Stalowej Woli.”. Nie otwierać do 22.03.2010 do godz. 12:15.

4.  Pkt. 15 SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
15.1. Oferty należy składać w terminie do dnia 22.03.2010 r.  do godziny 12:00 w siedzibie Zamawiającego w Stalowej Woli przy ul. Wolności 7, pokój nr 9.
15.2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez ich otwierania Wykonawcom.
15.3. Publiczne otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.03.2010 r.  o godzinie 12:15                w siedzibie Zamawiającego w Stalowej Woli przy ul. Wolności 7, pokój Nr 17.

5.  Pkt. VII ogłoszenia o zamówieniu otrzymuje następujące brzmienie:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości
150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł) do dnia 22.03.2010 r. do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007 w Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli z dopiskiem "Wadium - PRZEBUDOWA STADIONU (areny sportowej) oraz trybuny dla 800 osób wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Staszica w Stalowej Woli..  Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.
Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

6.  Pkt. IX ogłoszenia o zamówieniu otrzymuje następujące brzmienie:
Oferty należy składać do dnia 22.03.2010 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego
Urząd Miasta Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, pokój nr 9.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Harmonogram robót - pobierz plikPlik PDF 46.70 Kb
2. instalacje sanitarne - pobierz plikPlik ZIP 4.33 MB
3. Konstrukcje - pobierz plikPlik ZIP 2.79 MB
4. Ogłoszenie - pobierz plikPlik PDF 173.78 Kb
5. Opisy architektura - pobierz plikPlik ZIP 963.78 Kb
6. Projekt elektryczny - pobierz plikPlik ZIP 6.57 MB
7. Przedmiar budowlany - pobierz plikPlik ZIP 117.78 Kb
8. Przedmiar elektryczny - pobierz plikPlik ZIP 65.42 Kb
9. Przedmiar sanitarny - pobierz plikPlik ZIP 84.08 Kb
10. Rysunki architektura - pobierz plikPlik ZIP 9.28 MB
11. SIWZ - pobierz plik (projekt umowy nie aktualny) 1.50 MB
12. SST - pobierz plikPlik ZIP 911.02 Kb
13. umowa - pobierz plikPlik PDF 155.67 Kb
Autor: Administrator Systemu
Data: 2010-03-03 19:28:30
Udostępnił: Marcin Maziarz
Data: 2010-03-03 19:33:00
Modyfikował(a): Marcin Maziarz
Data: 2010-03-18 13:46:15

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl