Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
22-11-2024, Piątek, 12:24
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego pn. - " Zakup wyposażenia biurowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania. Wyposażenie administracyjno - biurowe."
Treść ARCHIWALNA !

Or.VI.3410-114/10                                                               Stalowa Wola 26.10.2010 r.

                                                      WSZYSCY OFERENCI

Dotyczy postępowania przetargowego pn: "Zakup wyposażenia biurowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania. Wyposażenie administracyjno - biurowe."

Zamawiający – Gmina Stalowa Wola, działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), udziela odpowiedzi na zadane pytania:

1.W związku z tym, iż w opisie przedmiotu zamówienia – dot. foteli i krzeseł nie są określone wymiary bardzo proszę o podanie wymaganych przez Zamawiającego wymiarów lub zamieszczenie wzorów foteli i krzeseł z naniesionymi wymaganymi wymiarami.
2.Czy w tabeli "Wymagania ilościowe dla poszczególnych pomieszczeń" w rubryce "Wielkość parametru oferowania" należy wpisać ilość zaoferowanych mebli dla danej pozycji?
3.Czy Zamawiający wymaga, aby w ofercie podać ceny jednostkowe oferowanego wyposażenia – jeżeli tak to prosimy o wskazanie formularza w którym to należy ująć.

Odpowiedzi:

1.Krzesło obrotowe – wymagane wymiary – wysokość całkowita: 950-1145, wysokość od podłoża do siedziska: 470-500, wysokość podłokietników: 200, wysokość oparcia: 480-645. Krzesło konferencyjne – wymagane wymiary – wysokość całkowita: 820, wysokość od podłoża do siedziska: 470, wysokość oparcia: 345. Fotel gabinetowy – wymagane wymiary – wysokość całkowita: 1215-1410, wysokość od podłoża do siedziska: 460-595, wysokość podłokietników: 165 – 245, wysokość oparcia: 755-815. Krzesło konferencyjne gabinetowe – wymagane wymiary – wysokość całkowita: 945, wysokość od podłoża do siedziska: 470, wysokość podłokietników: 156, wysokość oparcia: 475
2.Tak, należy wpisać liczby mebli dostarczonych przez wykonawcę – oferenta w każdym wymienionym w ofercie pomieszczeniu.
3.Dostawca – oferent winien przygotować zestawienie jednostkowe wyposażenia podając typ dostarczonego mebla i jego cenę jednostkową brutto. Suma wszystkich iloczynów cen jednostkowych i ilości dostarczonych pozycji musi być zgodna z ceną całkowitą podaną w ofercie.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Formularz ofertowy i załączniki - pobierz plikPlik PDF 362.63 Kb
2. Ogłoszenie o zamówieniu - pobierz plikPlik PDF 219.07 Kb
3. SIWZ oraz Specyfikacja techniczna - pobierz plikPlik PDF 289.96 Kb
Autor: Urzad Miasta Stalowa Wola
Data: 2010-10-19 12:05:26
Udostępnił: Dariusz Hofman
Data: 2010-10-19 12:15:35
Modyfikował(a): Dariusz Hofman
Data: 2010-10-26 16:11:03

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl