Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
22-11-2024, Piątek, 14:29
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego - pn. Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, RTV, flip-chart oraz aparatów do terapii EEG Biofeedback
Treść ARCHIWALNA !

Or. VI. 3410 – 69/10                                                                           Stalowa Wola 15.07.2010 r.



                                                          WSZYSCY OFERENCI

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, TV, flip-chart oraz aparatów do terapii EEG Biofeedback”.

        Zamawiający – Gmina Stalowa Wola, działając na podstawie art. 38 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) udziela odpowiedzi na zadane pytania oraz zmienia treść ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Pytania:
1.    Czy zamawiający mógłby zmienić okres gwarancji na sprzęt z 5 lat na obowiązujący w Unii Europejskiej okres 24 miesięcy. 5 lat gwarancji jest wymogiem niczym nie uzasadnionym, nie popartym żadnymi przepisami.
2.    Co Zamawiający rozumie przez „czas reakcji serwisu max 4 godziny w godzinach pracy szkół”. Czterogodzinny czas reakcji jest niewykonalny, chyba że chodzi o telefoniczne, faksowe lub mailowe przyjęcie i potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia awarii bądź usterki.
3.    Prosimy o doprecyzowanie tajemniczego zapisu 8.2 pkt 3 cyt: „Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej.”
  

Odpowiedzi:
1.    5 letni okres gwarancji wynika z konieczności zapewnienia trwałości projektu. Projekt trwa do 2012 r. i po jego zakończeniu, sprzęt nadal ma być wykorzystywany zgodnie z  przeznaczeniem.
2.    Zamawiający zmienia treść pkt. IV. 7 ogłoszenia o zamówieniu na następujący: Na całość dostawy wymagane jest 5 lat gwarancji w trybie door to door licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas naprawy maksymalnie 14 dni. Czas reakcji serwisu max 24 godziny w godzinach pracy szkół, w których zlokalizowany zostanie sprzęt. W czasie 24 godzin należy naprawić niesprawny sprzęt na miejscu lub zabrać ten sprzęt do naprawy zostawiając na okres naprawy urządzenie zastępcze.  
Zamawiający zmienia treść pkt. 4.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia na następujący: Na całość dostawy wymagane jest 5 lat gwarancji w trybie door to door licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas naprawy maksymalnie 14 dni. Czas reakcji serwisu max 24 godziny w godzinach pracy szkół, w których zlokalizowany zostanie sprzęt. W czasie 24 godzin należy naprawić niesprawny sprzęt


na miejscu lub zabrać ten sprzęt do naprawy zostawiając na okres naprawy urządzenie zastępcze.
3.    Zamawiający zmienia treść pkt. 8.2.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia na następujący: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zamawiający zmienia treść pkt. 7.4) 3. ogłoszenia o zamówieniu na następujący: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 


Or. VI 3410-69/10                                                                                      Stalowa Wola, 03.08.2010 r.


                                                         WSZYSCY OFERENCI

    Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn:"Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, RTV, flip-chart oraz aparatów do terapii EEG Biofeedback "

Zamawiający – Gmina Stalowa Wola, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01. 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu:

1.Punkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia otrzymuje następujące brzmienie:

 Oferty należy składać do dnia: 25.08.2010 r. do godz. 12:00     
  w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Stalowa Wola
      ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola,
pokój nr 9 (parter)

Oferty zostaną otwarte dnia: 25.08.2010 r. o godz. 12:15
 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola,
            sala nr 17

2.Punkt X. Ogłoszenia o zamówieniu otrzymuje następujące brzmienie:

Oferty należy składać w terminie do dnia 25.08.2010 r. Do godz. 12:00
w siedzibie Zamawiającego,
    Urząd Miasta Stalowa Wola
    ul. Wolności 7,
    37-450 Stalowa Wola
    pokój nr 9 /parter/
   
3.Punkt 2 Załącznika nr 1 – Przedmiar zamówienia – dotyczący drukarki wielofunkcyjnej otrzymuje nowe brzmienie:
     Funkcje:
           Drukarka
           Kopiarka
           Skaner
      Rozdzielczość skanera:  600 x 600 dpi
      Zainstalowana pamięć:  64 MB pamięci
      Złącza zewnętrzne:
             USB 2.0
       Pozostałe parametry pozostają w swoim pierwotnym brzmieniu zawartym w nowym załączniku nr 1 do SIWZ.


Or. VI.3410-69/10                                                                               Stalowa Wola    04.08.2010 r.

                   
                                                         WSZYSCY OFERENCI

Dotyczy: Postępowania przetargowego pn: "Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, TV, flip-chart oraz aparatów do terapii EEG Biofeedback"

Zamawiający – Gmina Stalowa Wola, działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), udziela odpowiedzi na zadane pytania:


Pytanie:
1.W punkcie 8.2 pkt 3 wymagana jest informacja z banku ośrodkach finansowych lub zdolności kredytowej, jednak nie ma wspomnianej informacji o jaką wielkość środków chodzi. Bardzo prosimy o uściślenie tego punktu.

Odpowiedź:

1.W punkcie 8.2 pkt 3 winien znaleźć się zapis zgodny z ogłoszeniem o zamówieniu, wskazujący na kwotę 50 000 zł (punkt VI 2e).


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie - pobierz plikPlik PDF 122.80 Kb
2. SIWZ - pobierz plikPlik PDF 311.47 Kb
3. Załącznik nr 1 - Przedmiar zamówienia ( aktualny )Plik PDF 106.32 Kb
Autor: Administrator Systemu
Data: 2010-06-25 14:14:05
Udostępnił: Marcin Maziarz
Data: 2010-06-25 14:20:02
Modyfikował(a): Dariusz Hofman
Data: 2010-08-04 15:05:38

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl