Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
19-02-2019, Wtorek, 21:42
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Nabór na wolne stanowisko pracy - Strażnik Miejski
Treść ARCHIWALNA !

 

BURMISTRZ MIASTA I GMINY BŁONIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Strażnik Miejski




1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) wykształcenie min. średnie
c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
d) staż pracy – min. 3 lata
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
g) nieposzlakowana opinia

2. Wymagania dodatkowe:
a) prawo jazdy kat. B
b) znajomość obsługi komputera
c) wiek do 45 lat
d) mile widziany ukończony kurs podstawowy dla strażników miejskich

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania określone w ustawie z dn. 29.08.1997 r. o Strażach Gminnych

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) dokument poświadczający wykształcenie,
e) kwestionariusz osobowy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na w/w stanowisku,
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nie karalności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu: Błonie, Rynek 6, pokój nr 1 w godz. pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: 05-870 Błonie, Rynek 6 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Strażnika Miejskiego" - w terminie do dnia 22.10.2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.blonie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Burmistrz Miasta i Gminy Błonie
/-/ mgr Zenon Reszka

Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2007-12-24 00:00:00
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2007-12-24 11:38:52

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl