Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
23-02-2019, Sobota, 14:02
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym ds. działalności gospodarczej
Treść ARCHIWALNA !

 

BURMISTRZ MIASTA I GMINY BŁONIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym
ds. działalności gospodarczej




1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe
b) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
c) staż pracy – min. 3 lata
d) obywatelstwo polskie
e) pełna zdolność do czynności prawnych

2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w administracji
b) znajomość obsługi komputera
c) znajomość ustawy „o swobodzie działalności gospodarczej” i „prawo działalności gospodarczej” oraz ustaw pokrewnych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej
b) prowadzenie rejestru zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i spraw z nimi związanych
c) prowadzenie ewidencji innych obiektów noclegowych oraz agroturystycznych
d) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji TAXI i innych zezwoleń dot. transportu drogowego

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
e) kwestionariusz osobowy,
f) referencje,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
h) zaświadczenie o stanie zdrowia,
i) oświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu: Błonie, Rynek 6 lub pocztą na adres Urzędu: 05-870 Błonie, Rynek 6 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko w Wydziale Organizacyjno – Administracyjnym ds. działalności gospodarczej - w terminie do dnia 21.03.2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.blonie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Burmistrz
Miasta i Gminy Błonie

/-/ mgr Zenon Reszka


Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2007-12-24 00:00:00
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2007-12-24 11:01:15

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl