Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
16-10-2019, Środa, 11:47
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Burmistrz Błonia realizując projekt: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Błonie” ogłasza nabór na stanowisko Administratora projektu
Treść ARCHIWALNA !

Burmistrz Błonia realizując projekt: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Błonie” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet: VIII Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”


poszukuje osoby do realizacji ww. projektu na stanowisku: Administratora projektu,
zatrudnienie w ramach umowy zlecenia w okresie: maj 2012 r. – sierpień 2012 r.
 

Wymagania:
• wykształcenie średnie
• doświadczenie zawodowe min. 3 lata
• biegła znajomość obsługi komputera (MSOffice), znajomość obsługi urządzeń biurowych
• gotowość do pracy w godzinach popołudniowych oraz w soboty
• umiejętność pracy w zespole
• komunikatywność
• doskonała organizacja pracy
• znajomość zasad realizowania projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
 

Zakres wykonywanych zadań wynikających z realizacji umowy:
• ścisła współpraca z Kierownikiem projektu (funkcje asystenckie),
• kontrole projektu w zakresie prawidłowego wykorzystania sprzętu przez beneficjentów ostatecznych
• przeprowadzenie bieżącego (uzupełniającego) procesu rekrutacji beneficjentów ostatecznych
• udział i nadzorowanie procesu instalacji sprzętu i Internetu u beneficjentów ostatecznych
• bieżąca komunikacja z uczestnikami projektu oraz beneficjentami ostatecznymi i instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu
• prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektu
• udział w spotkaniach zespołu projektowego
• odpowiedzialność za kontrole realizacji projektu w zakresie jak powyżej oraz udział w obsłudze instytucji kontrolujących wykonanie projektu

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
• list motywacyjny wraz z potwierdzeniem spełnienia wymagań ogłoszenia,
• szczegółowe CV.
Dokumenty winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. nr 101, poz. 926).
 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, Rynek 6; pokój nr 1 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: 05-870 Błonie, Rynek 6 Urząd Miejski w Błoniu z dopiskiem: „Administrator projektu” w terminie do dnia 23.04.2012 r. do godz. 12.00.


Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2012-04-12 11:59:22
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2012-04-12 12:01:38

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl