Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
27-04-2024, Sobota, 01:28


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze d/s inwestycji i remontów
Treść ARCHIWALNA !
BURMISTRZ MIASTA I GMINY BŁONIE
OGŁASZA NABÓR NA 2 WOLNE STANOWISKA

urzędnicze d/s inwestycji i remontów


1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie minimum średnie techniczne budowlane lub wyższe administracyjne samorządowe,
c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia.

2. Dodatkowymi atutami będą:
a) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie,
b) doświadczenie zawodowe poza urzędem ( jednostką ) przy wykonywaniu podobnych czynności, znajomość zagadnień na podobnym stanowisku,
c) doświadczenie w pracy w urzędzie / jednostce/ w tym na pokrewnych stanowiskach,
e) znajomość przepisów, umiejętność obsługi komputera, kosztorysowanie , znajomość zagadnień z zakresu Prawa budowlanego, Ustawy o zamówieniach publicznych.

3. Predyspozycje personalne:
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres, kreatywność.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie wszelkich zadań inwestycyjnych i remontowych .

5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) dokument poświadczający wykształcenie ,
e) kwestionariusz osobowy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na w/w stanowisku,
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nie karalności za
przestępstwo popełnione umyślnie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu: Błonie, Rynek 6; pokój nr 1 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Błoniu, 05-870 Błonie, ul. Rynek 6 z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze d/s inwestycji i remontów „ – w terminie do dnia 11.02.2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.blonie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Burmistrz Miasta i Gminy
/-/ mgr Zenon Reszka

 


Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2008-01-18 00:00:00
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2008-01-18 10:15:11

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl