Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
22-04-2019, Poniedziałek, 16:38
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Nabór na wolne stanowisko pracy od referenta do specjalisty
Treść ARCHIWALNA !

 

BURMISTRZ MIASTA I GMINY BŁONIE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

od referenta do specjalisty



1. Główne obowiązki na stanowisku:


- przygotowywanie do zatwierdzenia projektów organizacji ruchu na drogach gminnych
- prowadzenie spraw związanych z zapobieganiem powstawania zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań w zakresie ewidencji dróg,
- przygotowanie zadań do przetargu
- prowadzenie rejestru spraw prowadzonych w wydziale,

2. Wymagania konieczne:

a) wykształcenie wyższe lub min. średnie techniczne,
b) znajomość przepisów dotyczących dróg publicznych,
c) dobra znajomość pracy na komputerze (pakiet Office),

3. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość procedur administracyjnych i kpa,
b) komunikatywność,
c) umiejętność zwięzłego, jednoznacznego formułowania myśli,
d) znajomość zagadnień z zakresu inżynierii ruchu,
e) znajomość ustawy o samorządzie gminnym i finansach publicznych.

4. Wymagane dokumenty:

a) obywatelstwo polskie – kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za
przestępstwo popełnione umyślnie,
c) życiorys (CV),
d) list motywacyjny,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu: Błonie, Rynek 6 lub pocztą na adres Urzędu: 05-870 Błonie, Rynek 6 z dopiskiem: Dotyczy naboru do Wydziału dróg i mostów - w terminie do dnia 07.05.2008 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.blonie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

 

Burmistrz
/-/ Zenon Reszka

 


Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2008-04-18 00:00:00
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2008-04-18 15:49:51
Modyfikował(a): Agnieszka Gałkowska
Data: 2008-04-21 10:09:12

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl