Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
20-04-2024, Sobota, 03:57


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Zarządzenie nr 4 Burmistrza Błonia z dnia 25 stycznia 2021 roku w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2021/2022 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Błonie

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Treść zarządzeniaPlik PDF 315.08 Kb
2. Załączniki do zarządzeniaPlik PDF 427.83 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2021-01-25 12:17:26
Udostępnił: Karolina Gąsińska
Data: 2021-01-25 12:20:07
Modyfikował(a): Karolina Gąsińska
Data: 2021-01-25 12:22:41

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl