Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
29-03-2024, Piątek, 02:24


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Zarządzenie nr 7/2020 Burmistrza Błonia z dnia 29 stycznia 2020r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2020/2021 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Błonie.

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Treść zarządzeniaPlik PDF 322.53 Kb
2. Załącznik do zarządzeniaPlik PDF 437.72 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2020-01-30 14:02:41
Udostępnił: Karolina Gąsińska
Data: 2020-01-30 14:04:02

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl