Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
19-02-2020, Środa, 15:30
Jesteś tutaj :: Aktualności
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Data dodania: 2019-12-19
Temat:
Informacja Burmistrza Błonia

 

Treść:

Informacja Burmistrza Błonia w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonej do zbycia w drodze darowizny na rzecz Powiatu Warszawskiego Zachodniego oraz nieruchomości lokalowych przeznaczonych do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz dotychczasowych najemców.

Burmistrz Błonia , działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. u. Z 2018 r.,poz.2204 z późn. zm.) informuje, że w dniu 18.12.2019 na tablicach ogłoszeń, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Błoniu, wywieszony został na okres 21 dni wykaz nieruchomości gruntowej przeznaczonej do zbycia w drodze darowizny na rzecz Powiatu Warszawskiego Zachodniego oraz nieruchomości lokalowych stanowiących własność Gminy Błonie, przeznaczonych do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz dotychczasowych najemców.


 





Powrót
Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl