Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
17-06-2021, Czwartek, 19:07
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Zakład Administracji Budynków: Ogłoszenie o zawarciu umowy
Treść ARCHIWALNA !

Stalowa Wola 2007.07.02

 

Ogłoszenie o zawarciu umowy - przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej
nr DN/1348/06/2007


Zakład Administracji  Budynków w Stalowej Woli ul. Wyszyńskiego 7a  informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr DN/ 1348 /06/2007 na : wymianę stolarki okiennej drewnianej, na stolarkę z profili PCV w kolorze białym , wykonanym w systemie 5-cio komorowym, w klasie profili ?A? , dwuszybowej wraz z okapnikami , naprawą i odmalowaniem ościeży , w mieszkaniach  komunalnych Gminy Stalowa Wola ,
spisana   została w dniu 2007.07.02 umowa z panem Krzysztofem  Durek posiadającym firmę  : P.P.H.U. ?DREW-PANEL ?- Krzysztof Durek ,z siedzibą przy ul. Rynek 40
w Stalowej Woli .


Autor: Administrator Systemu
Data: 2007-07-02 16:23:18
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2007-07-02 16:23:18

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl