Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Stalowa Wola
  
17-06-2021, Czwartek, 20:31
Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Zakład Administracji Budynków: Zawiadomienie o Wyborze Oferty
Treść ARCHIWALNA !

Stalowa Wola 2007.06.08

 


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zakład Administracji  Budynków w Stalowej Woli ul. Wyszyńskiego 7a  informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr DN/1225/05/2007 na : wymianę stolarki okiennej , na stolarkę z profili PCV w kolorze białym wykonanym  w systemie 5-cio komorowym , w klasie profili  ?A?, dwuszybowej wraz z okapnikami , naprawą i odmalowaniem ościeży , w mieszkaniach  komunalnych Gminy Stalowa Wola  została wybrana do realizacji zamówienia  ,oferta Firmy  :P.P.H.U
?DREW-PANEL?  Krzysztof Durek  ,z siedzibą przy ul. Rynek 40 , 37-464   Stalowa Wola .


Cena ofertowa wynosi : 158 315,06  zł brutto

 

 


Autor: Administrator Systemu
Data: 2007-06-08 15:38:41
Udostępnił: Bartosz Zaleśny
Data: 2007-06-08 15:38:41

Rejestr zmian


Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
tel. 015 643-35-65
email: um@stalowawola.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl